Гарантія
https://danaprisdoors.com.ua/garantiya/
Зворотній зв`язок
Салони
Вінниця
вул. Пирогова, 117
Пн-Сб: 10:00-19:00
Нд: вихідний
Дніпро
вул. Князя Володимира Великого, 2Б
Пн-Пт:10:00-19:00
Сб-Нд:10:00-16:00
вул. Набережна перемоги, 62Б
Пн-Пт:10:00-19:00
Сб-Нд:10:00-16:00
Івано-Франківськ
вул. Гетьмана Мазепи, 160
Пн-Пт: 10:00-18:00
Сб-Нд: 10:00-15:00
Київ
вул. Академіка Філатова, 2/1
Пн-Пт: 10:00-19:00
Сб-Нд: 10:00-16:00
вул. Булаховського, 2 (Агромат, корпус В)
Пн-Сб: 10:00-19:00
Нд: 10:00-18:00
пр-т. Берестейський, 2
Пн-Пт: 10:00-19:00
Сб-Нд: 10:00-16:00
Львів
вул. Кульпарківська, 59
Пн-Пт: 9:00-18:00
Сб: 9:00-15:00
Нд: вихідний
вул. Стрийська, 108
Пн-Пт: 10:00-19:00
Сб: 10:00-16:00
Нд: вихідний
Луцьк
вулиця Рівненська 25-Р
Пн-Пт: 10:00-18:00
Сб: 10:00-16:00
Нд: вихідний
вул. Володимира Князя 22А
Пн-Пт: 10:00-18:00
Сб: 10:00-16:00
Нд: вихідний
Харків
пр-т Науки, 48
Пн-Пт: 10:00-18:00
Сб: 10:00-16:00
Нд: вихідний
Чернівці
вул. Хотинська 39В
Пн-Пт: 9:00-18:00
Сб-Нд: 10:00-17:00
Суми
вул. Івана Сірка 7/2
Пн-Пт: 10:00-17:00
Сб-Нд: вихідний
Тернопіль
вул. 15-го Квітня, 16
Пн-Пт: 8:30-19:00
Сб 8:30-16:00
Нд: 10:00-16:00
Рівне
вул. Кулика і Гудачека, 18
Пн-Пт: 10:00-19:00
Сб-Нд: 10:00-15:00
Кременчук
вул. Соборна, 17
вт-пт:10:00-19:00
сб: 10:00-16:00
нд-пн: вихідний
Варшава
Битви Варшавської 1920 р. 7, 02-366
вт-пт:10:00-19:00
сб: 11:00-16:00
нд-пн: вихідний
Locations icon
Вінниця
вул. Пирогова, 117
Пн-Сб: 10:00-19:00
Нд: вихідний
Дніпро
вул. Князя Володимира Великого, 2Б
Пн-Пт:10:00-19:00
Сб-Нд:10:00-16:00
вул. Набережна перемоги, 62Б
Пн-Пт:10:00-19:00
Сб-Нд:10:00-16:00
Івано-Франківськ
вул. Гетьмана Мазепи, 160
Пн-Пт: 10:00-18:00
Сб-Нд: 10:00-15:00
Київ
вул. Академіка Філатова, 2/1
Пн-Пт: 10:00-19:00
Сб-Нд: 10:00-16:00
вул. Булаховського, 2 (Агромат, корпус В)
Пн-Сб: 10:00-19:00
Нд: 10:00-18:00
пр-т. Берестейський, 2
Пн-Пт: 10:00-19:00
Сб-Нд: 10:00-16:00
Львів
вул. Кульпарківська, 59
Пн-Пт: 9:00-18:00
Сб: 9:00-15:00
Нд: вихідний
вул. Стрийська, 108
Пн-Пт: 10:00-19:00
Сб: 10:00-16:00
Нд: вихідний
Луцьк
вулиця Рівненська 25-Р
Пн-Пт: 10:00-18:00
Сб: 10:00-16:00
Нд: вихідний
вул. Володимира Князя 22А
Пн-Пт: 10:00-18:00
Сб: 10:00-16:00
Нд: вихідний
Харків
пр-т Науки, 48
Пн-Пт: 10:00-18:00
Сб: 10:00-16:00
Нд: вихідний
Чернівці
вул. Хотинська 39В
Пн-Пт: 9:00-18:00
Сб-Нд: 10:00-17:00
Суми
вул. Івана Сірка 7/2
Пн-Пт: 10:00-17:00
Сб-Нд: вихідний
Тернопіль
вул. 15-го Квітня, 16
Пн-Пт: 8:30-19:00
Сб 8:30-16:00
Нд: 10:00-16:00
Рівне
вул. Кулика і Гудачека, 18
Пн-Пт: 10:00-19:00
Сб-Нд: 10:00-15:00
Кременчук
вул. Соборна, 17
вт-пт:10:00-19:00
сб: 10:00-16:00
нд-пн: вихідний
Варшава
Битви Варшавської 1920 р. 7, 02-366
вт-пт:10:00-19:00
сб: 11:00-16:00
нд-пн: вихідний
Menu burger icon
Гарантія

Гарантія

Гарантія

Нижче викладені правила гарантії та сервісу, що діють для продукції та робіт, які постачає та виконує Виконавець. Розділ складений на підставі умов Договору та Додатку №1 (інструкції з експлуатації і зберігання).

Що покриває гарантія

Гарантія поширюється на вироби, зазначені у Специфікації до Вашого замовлення:

  • міжкімнатні двері та оздоблення;
  • фурнітура;
  • стінові конструкції/панелі;
  • плінтуси;
  • алюмінієві конструкції дверей.

Гарантія діє за умови дотримання інструкції зі зберігання та експлуатації (Додаток №1) та якщо монтаж виконано Виконавцем або залученими ним підрядниками (п.2.3 Договору).

Гарантійні строки

  • Дверні вироби / оздоблення: 12 місяців з дня отримання Замовником (п.2.2).
  • Алюмінієва конструкція дверей: строк згідно Специфікації / Договору (п.2.2).
  • Фурнітура: строк згідно Специфікації / Договору (п.2.2).
  • Стінові конструкції: строк згідно Специфікації / Договору (п.2.2).
  • Плінтус: строк згідно Специфікації / Договору (п.2.2).

Точний строк для кожної позиції вказується у Вашій Специфікації.

Умови експлуатації (витримка з Додатку №1)

  • Температура приміщення: +20…+30 °C, вологість 30–45%.
  • Зберігати та транспортувати у заводській упаковці, берегти від вологи, опадів, прямих сонячних променів і механічних пошкоджень.
  • Догляд – лише нейтральні засоби без абразивів та розчинників; не допускати потрапляння вологи/засобів у замки та петлі.
  • Після ванної/санвузла – повне провітрювання.
  • Не розміщувати поруч із джерелами тепла; не навантажувати полотна сторонніми предметами.

Повна інструкція видається разом із документами на виріб (Додаток №1).

Приймання та звернення по гарантії

  • Під час отримання перевірте кількість, комплектність, відповідність характеристикам і відсутність зовнішніх пошкоджень (п.5.4).
    • У разі виявлення – разом із представником Виконавця складається Акт про дефекти/некомплектність і робиться відмітка у видатковій накладній (п.5.5).
    • Після підписання накладної претензії щодо пошкоджень/недостачі не приймаються, окрім прихованих дефектів (п.5.8).
  • Приховані дефекти в гарантійний період. Повідомте письмово. Представник Виконавця прибуде для складання дефектного акта до 10 робочих днів від дати отримання звернення (п.2.4).
  • Строк усунення гарантійних недоліків – згідно дефектного акта, як правило до 30 робочих днів; якщо потрібне виготовлення деталей або звернення на завод – за строками виробника (п.5.11).

Необхідні документи для звернення: Договір, Специфікація/рахунок, видаткова накладна, акт здачі-приймання робіт (за наявності), інструкція (п. «Правила гарантійного обслуговування» Додатку №1).

Що не є гарантійним дефектом (п.2.7)

  • Невеликі відмінності від зразків за фактурою, відтінком фарби, рисунком деревини.
  • Відмінності, зумовлені неоднорідністю натуральних матеріалів або неповторністю виробів ручної роботи.
  • Різниця відтінків з каталогів через поліграфічні обмеження.
  • Природна зміна відтінку у часі (20–40 днів після розпакування) для певних шпонів/пород.

Коли гарантія не надається / втрачає чинність (Додаток №1)

  • Монтаж виконано не Виконавцем/не залученими ним підрядниками (п.2.3).
  • Після монтажу проводилися «мокрі» будівельні роботи (штукатурка, стяжки, плитка тощо).
  • Потрапляння будівельних сумішей, піску, води на поверхні та в механізми.
  • Термічний вплив приладів опалення/освітлення, відкритого полум’я.
  • Експлуатація поза межами: вологість >45% або <30%, температура <+20 °C чи >+30 °C.
  • Неправильний монтаж, недбале зберігання чи транспортування з боку Замовника.
  • Порушення правил експлуатації; дефекти, виявлені після підписання акта приймання продукції/робіт (крім прихованих дефектів) (п.5.8).

Післягарантійний сервіс

  • Після закінчення гарантійного строку Виконавець виконує сервісні та ремонтні роботи на платній основі у погоджені зі Замовником строки (п.2.8).
  • Відповідальність сторін та роль дизайнера
  • Виконавець забезпечує безперебійну роботу виробів у межах гарантійних строків за умови дотримання правил експлуатації (п.2.3).
  • У разі невідповідності виготовленого замовлення технічній специфікації, відповідальність несе Дизайнер Замовника (п.6.8, Додаток №2). Дизайнер підтверджує та несе персональну відповідальність за правильність замірів і технічних даних для запуску у виробництво (Додаток №2).

Як звернутися

Надішліть письмове повідомлення (листом або в узгодженому месенджері, зазначеному в Договорі) із описом проблеми та копіями документів. Виконавець погодить час виїзду представника і, за потреби, складе дефектний акт (п.8.1–8.2, п.2.4).

Важливо

Підписання видаткової накладної без зауважень підтверджує відсутність претензій до кількості, комплектності та видимих пошкоджень (п.5.5, 5.8). Просимо уважно приймати товар та зберігати комплект документів — це пришвидшує гарантійне обслуговування.

+380 67 420 1807
×
Зворотній зв`язок






    Пожалуйста, докажите, что вы человек, выбрав ключ.

    ×
    Дізнатись ціну








      Пожалуйста, докажите, что вы человек, выбрав грузовик.

      ×
      Заявка на вакансію




        Завантажити файл:

        Обрати файл





        Пожалуйста, докажите, что вы человек, выбрав грузовик.

        ×
        Ми використовуємо cookie на нашому сайті. Якщо ви продовжите навігацію по сайту, це означає, що ви з цим згодні.
        Погодитись та продовжити
        ×
        ×
        Форма замовлення












          Пожалуйста, докажите, что вы человек, выбрав машина.

          ×
          Замовити замір








            Доведіть, що ви людина, вибравши дерево.

            ×
            Feedback type Feedback type Feedback type