Процедура повернення коштів регулюється договором поставки та виконання робіт.
Повернення грошових коштів можливе у випадку:
Якщо клієнт замовив міжкімнатні двері 600х2000, 700х2000, 800х2000 які є в наявності, і ці двері не були змонтовані в дверний проєм. Надверному полотні, дверному коробі, прихованих завісах, замку та упаковці немає фізичних пошкоджень.
Для повернення коштів клієнт звертаеться до менеджера салону в якому він обслуговувався або на гарячу лінію за номером вказаним на сайті, а ле не пізніше 14 календарних днів з моменту відвантаження товару. Також менеджер має надати клієнту заяву на повернення товару. Яка заповнюється від руки, скан копія, чи фото копія, з касовим чеком надсилається на пошту info@danaprisdoors.com.ua.
На протязі 3 робочих днів, заявка погоджується про що менеджер сповіщює кліента. Після чого кошти перераховуються на рахунок Кліента на протязі 3 банківських днів за вирахуванням витрат пов’язаних з логістичним переміщенням товару.
Міжкімнатні двері за індивідуальними розміром обміну та поверненню не підлягають, та регулюється договором постачання та виконання робіт.
Обміну підлягають дверні ручки.
Процедура обміну.
Клієнт звертається до менеджера салону в якому він придбав дверні ручки або на гарячу лінію. При зверненні вказує причіну та супроводжує фото чи відео підтвердження дефекту. Всю інформацію Клієнт надсилає на пошту info@danaprisdoors.com.ua. На протязі 3 днів розглядається заявка на обмін. При позитивному рішенні Продавець робить замовлення у постачальника, а клієнт повертає в салон товар який підлягає обміну. За умови наявності ідентичної дверної ручки обмін відбувається на протязі 7 робочих днів. У випадку відсутності ручки на складі постачальника. Строк залежить від постачальника але не більше 90 календарнх днів.