Процедура повернення коштів регулюється договором поставки та виконання робіт.
Повернення грошових коштів можливе у випадку:
Якщо клієнт замовив міжкімнатні двері розмірами 600×2000, 700×2000, 800×2000, які є в наявності, і ці двері не були змонтовані в дверний проріз, а на дверному полотні, дверному коробі, прихованих завісах, замку та упаковці немає фізичних пошкоджень.
Для повернення коштів клієнт звертається до менеджера салону, в якому він обслуговувався, або на гарячу лінію за номером, вказаним на сайті, але не пізніше 14 календарних днів з моменту відвантаження товару. Менеджер має надати клієнту заяву на повернення товару, яка заповнюється від руки. Сканкопія чи фотокопія, разом з касовим чеком, надсилається на пошту info@danaprisdoors.com.ua.
Протягом 3 робочих днів заявка погоджується, і менеджер сповіщає клієнта. Після цього кошти перераховуються на рахунок клієнта протягом 3 банківських днів за вирахуванням витрат, пов’язаних з логістичним переміщенням товару.
Міжкімнатні двері за індивідуальними розмірами обміну та поверненню не підлягають та регулюються договором постачання та виконання робіт.
Обміну підлягають дверні ручки.
Процедура обміну:
Клієнт звертається до менеджера салону, в якому він придбав дверні ручки, або на гарячу лінію. При зверненні вказує причину та супроводжує заявку фото- чи відеопідтвердженням дефекту. Вся інформація надсилається на пошту info@danaprisdoors.com.ua. Протягом 3 днів розглядається заявка на обмін. У разі позитивного рішення продавець робить замовлення у постачальника, а клієнт повертає товар, який підлягає обміну, до салону.
За умови наявності ідентичної дверної ручки обмін здійснюється протягом 7 робочих днів. У разі відсутності ручки на складі постачальника, строк залежить від постачальника, але не більше 90 календарних днів.



